воскресенье, 24 ноября 2013 г.

Գլուխ առաջին
1. Ո՞ր հատվածներում ես քեզ նմանեցնում Տոնինոյին, հիշիր մի այդպիսի դեպք և պատմիր:
 Ես մայրիկիս ասացի, թե բոլոր դասերս արել եմ, բայց չէի արել, երբ մայրիկս 2-ը տեսավ ինձ մեկ շաբաթ պատժեց:
2. Ո՞րն է այս գլխի ամենակարևոր նախադասությունը քեզ համար:
Կյանքում ծնդյան օրից և տորթից ավելի կարևոր   գործեր կան
3.Ինքդ կազմիր հարցեր այս գլխի վերաբերյալ:
Ինչո՞ւ Տոնինոն մայրիկին խաբեց
Ին՞չ էր դպրոցում մտածում Տոնինիոն

Գլուխ երկրորդ 
1.Եթե մի հրաշքով դու դառնայիր անտեսանելի, ի՞նչ կանեիր:
Ես դասի չէի գնա:
2.Հիշիր դեպք, երբ դու փորձել ես խաղ խաղալ ընկերոջդ կամ ընկերներիդ գլխին: Պատմիր այդ մասին:
Ես և մեր դասարանցիները մեր Գրիգորին ասացինք, որ մենք մայր դպրոցում ենք: Նա վազելով գնաց այնտեղ,   զանգեց մեզ ու ասաց՝ <ու՞ր եք>:  Մեննք ասացինք. -Մենք կարուսելների մոտ ենք , բայց նա եկավ տաղավար և այդպես:
3.Պատահել է այնպես, որ ընկերդ ինչ-որ բան է արել, բայց ուսուցիչը կամ ուսուցչուհին խոսել է քեզ վրա կամ հակառակը: Պատմիր այդ մասին:
ինձ հետ այդպիսի դեպք չի եղել:

Գլուխ չորրորդ
1. Արդարացրու Տոնինոյին: Նա ուղակի երեխա էր նա ուղղակի քաղցրավենիք էր ուզում ուտել լինում է որ երեխայի պատճառով մեղադրում են ուրիշի
2. Մեղադրիր Տոինոյին:Երկու դեպքում էլ չմոռանաս հիմնավորել: Նա կարող էր այնպես անել, որ այդ մարդուն չմեղադրեին նա կարող էր մտածել թե այդ մարդու վրա կգցեին այդ մեղքը, իսկ երբ այդ մարդը գնար նա նոր կվերցներ

Комментариев нет:

Отправить комментарий